RestantVerf.nl
  Hoofdpagina » Winkel » Contact Uw klantgegevens  |  Inhoud winkelwagen  |  Afrekenen   
Snel zoeken
 
Gebruik trefwoorden of kleurnummers om een artikel te vinden.
Uitgebreid zoeken
Categorieën
Verf->
Gereedschap->
Lakstiften
Spuitbussen->
Behang->
Glasvezelbehang
Kleding->
Muurstickers
Fabrikanten
Nieuwe producten Meer
Finess Zijdeglans Acryl 2,5L - 2570 Napels Nuance geel (flexa)
Finess Zijdeglans Acryl 2,5L - 2570 Napels Nuance geel (flexa)
45.00
Informatie
Verzenden & retourneren
Privacy verklaring
Algemene voorwaarden
Neem contact op
Contact Contact

Frequently Asked Questions / veel gestelde vragen:


Waar kan ik de producten afhalen?
Wij opereren alleen via deze webshop, en hebben enkel opslaglocaties waar niemand op vaste tijden aanwezig is. Alle bestellingen worden geplaatst via deze webshop, en bij u afgeleverd.
Afhalen is bij ons niet mogelijk.

Kan ik echt niet afhalen?
Nee, wij zijn hierop niet ingericht, en het is niet praktisch hier uitzonderingen op te maken.
(dit zou invloed kunnen hebben op de prijzen. Tijd kost tenslotte geld.)
Er zijn bedrijven genoeg waar u wel kunt afhalen, vergelijk de prijzen en maak voor uzelf de overweging.

Ik kan de kleur niet zien, wat nu?
De foto's die geplaatst zijn bij de producten zijn indicatief, zelfs een pot kan afwijkend zijn. Wij vermelden bij alle producten een kleurbenaming en een kleurnummer. Kleurbenamingen blijft moeilijk (roomwit van een ander merk kan een compleet andere kleur zijn) via het kleurnummer zal de kleur terug te vinden zijn in kleurenkaarten/waaiers van de betreffende fabrikant. Veel kleuren zijn te bekijken op www.kleurenwaaier.net

Wat is de levertijd?
Alle producten worden uit voorraad verkocht. Op werkdagen verzenden wij dezelfde dag als voor 12.00 besteld & betaald is. Het pakket word de eerstvolgende werkdag bij u aangeboden.
Onze pakketdienst bied 2 afleverpogingen wanneer er niemand aanwezig is. Na de 2e afleverpoging kunt u pakket afhalen bij een afgiftepunt in uw regio. Indien onbestelbaar behouden wij ons het recht om opnieuw transportkosten in rekening te brengen.

Hoe weet ik wanneer jullie mijn betaling hebben ontvangen?
Betalingen met IDeal worden direct verwerkt. U ontvangt via orderstatus bericht als uw betaling is goedgekeurd. Bij handmatige betalingen is meer verwerkingstijd nodig (houd rekening met één dag).
Betaalt u met een gewone overboeking; vermeld dan het bestelnummer!

Hoe lang duurt het voordat een betaling word verwerkt?
IDeal direct, handmatige overboekingen normaal gesproken één werkdag.

Ik wil het aantal stuks van een product veranderen in mijn winkelwagen, maar dit wordt niet verwerkt, hoe kan dit?
Allereerst dient u, na het veranderen van het aantal te klikken op 'update' hierna word het aantal aangepast en ook een nieuw eindbedrag berekend. Als dit niet werkt kan het zijn dat er niet meer voldoende van in voorraad is. De actuele voorraad van een product kunt u zien als deze in een lijst onder elkaar staan (bijvoorbeeld in categorieën of als u de zoekfunctie heeft gebruikt) er staat dan een aantal voor de foto, dit is het aantal potten wat van dit product nog in voorraad is.

Ik wil mijn bestelling die al is geplaatst, toch nog aanpassen, hoe gaat dit in zijn werk?
Dit is alleen mogelijk door de oude bestelling te annuleren en een nieuwe te plaatsen (i.v.m. voorraadbeheer) Om een bestelling te annuleren is een mail met dit verzoek voldoende (svp wel met bestelnummer)
Als mijn bestelling al betaald is, kan ik deze dan nog aanpassen?
vanaf het moment dat wij uw betaling hebben goedgekeurd is het aanpassen van de order niet meer mogelijk, heeft u nog geen betalingsgoedkeuring ontvangen kunt u ons mailen met het verzoek de order te verwijderen, waarna u een nieuwe order kunt plaatsen. Vermeld er wel even duidelijk bij dat u de vorige order reeds betaald heeft, zodat wij dit bedrag aan de nieuwe order kunnen koppelen (en eventueel verschil doorgeven voor overboeking, of retourneren indien de nieuwe order kleiner is.
Ik heb meer nodig dan jullie van een product hebben, kan dit nog geleverd worden?
Nee. De meeste producten die wij aanbieden zijn partijmatig, hiervoor geld OP=OP.
 
Jullie prijs zit soms zelfs onder de productieprijs, hoe kan dat?
Wij kopen niet naar vraag, maar naar aanbod. We kopen wat een ander kwijt wil. Dit kan door bijvoorbeeld een faillissement, vrijwillige bedrijfsbeëindiging. Hoe groter een partij, hoe interessanter onze inkoopprijs, uiteindelijk merkt u dit natuurlijk in een gunstige verkoopprijs. Het kan hierdoor voorkomen dat onze verkoopprijs zelfs onder de productieprijs ligt. Hoe minder animo er voor een product is, des te lager de prijs.

Ik heb een partij verf over, hebben jullie hiervoor belangstelling?
U kunt ons uw aanbod mailen. In aangebroken verpakkingen en dergelijke hebben wij zeker geen interesse. Ook de 3 blikjes die u over hebt zijn voor ons niet interessant.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dit?
U zend ons een email met het verzoek de bestelling te annuleren, vermeld hierbij duidelijk uw naam en bestelnummer. Indien u de bestelling al betaald heeft kunt u de bestelling nog annuleren tot het moment dat wij uw betaling hebben goedgekeurd.

Ik ontvang geen nieuwsbrief en wil deze wel ontvangen / ik wil geen nieuwsbrief meer ontvangen, hoe verander ik dit?
Als u inlogt, en gaat naar 'klantengegevens' krijgt u een menu met drie kopteksten; klantgegevens, bestellingen en e-mail notificaties. Bij deze laatste kunt u het ontvangst van de nieuwsbrief aan- of uitzetten.

Als ik veel tegelijk koop, kan ik dan nog korting krijgen?
Onze prijzen zijn gebaseerd op omloopsnelheid & grotere afname. Bestelt u maar een beetje krijgt u dit gewoon voor dezelfde prijs. Wel hebben wij een staffelkorting op de verzendkosten indien u boven bepaalde orderbedragen komt.

Kan ik telefonisch of per email bestellen?
Nee, op onze webshop werken wij met een actieve voorraad, d.w.z. dat als er een order wordt geplaatst, deze direct van de voorraad wordt afgeschreven, handmatig is dit te omslachtig.
Ook het aanmaken van facturen gaat geautomatiseerd, het hele systeem is gebaseerd op orders via de webshop, hier vanaf wijken is voor ons niet praktisch.

Op uw webshop is het enkel vooraf te betalen, kan dit ook onder rembours?
Wij bieden geen remboursmogelijkheden. indien u geen vertrouwen heeft in onze firma, en derhalve niet vooruit wil betalen, kunnen wij ‘hoe spijtig ook’ geen zaken doen.

Heeft u nog andere vragen, kunt u gebruik maken van het contactformulier.


Restantverf Nederland
Kantooradres (geen bezoekadres)
Hugo de Grootstraat 7
7942 HA Meppel
+31 (0)20 244 0 346
BTW nummer NL8128.36.406.B01
KVK nummer 040 70 601

Volledige naam:
E-mail adres:
Uw vraag/opmerking:
Winkelwagen Meer
Uw winkelwagen
is leeg
Meest verkocht
01.Afdekzijl 4x5 (20m2) dun
02.Epanol Grondverf WIT 1L
03.Rinser (FLEXA) 0,5 liter (I180)
04.Rolbak Groot
05.Terpentine 1 liter (H51)
06.Blokwitter kunststof 3x07 cm
07.UNIPOR behangplaksel normaal&zwaar
08.Cronolin Bootlak Wit 1 liter
09.Glasreiniger (glaskrabber)
10.Lakvilt dun 10cm blauw
Aanbiedingen Meer
Pirana afbraamschijf staal 180x6x22,2 (G13)
Pirana afbraamschijf staal 180x6x22,2 (G13)
2.25
1.35
Beoordelingen Meer
VERFIJN Steigerhout beits white wash - 10L (4x2,5)
Top prijs voor een top product!! Al een aantal jaren dat we ..
5 van 5 sterren!